Kan ik na sluitingsdatum van het aanbod mij alsnog aanmelden?
Als u te laat bent met het insturen van het contract, kunt u in enkele gevallen toch nog zonnepanelen krijgen. Neem contact met ons om de mogelijkheden te bespreken.
Terug naar overzichtGerelateerde vragen
- Zijn de kosten een onderdeel van de huur van mijn woning?
Nee, het bedrag dat u betaalt voor zonnestroom staat los van de huur en is een onderdeel van de servicekosten. Dit bedrag wordt dus niet meegenomen in een eventuele jaarlijkse huurverhoging.
- Moet ik contact opnemen met mijn energieleverancier?
Nee, u hoeft geen contact op te nemen met uw energieleverancier over het plaatsen van de zonnepanelen. Wij melden u aan bij de netbeheerder en uw energieleverancier ziet automatisch dat u zonnepanelen heeft en stroom teruglevert. U ziet dat vanzelf weer terug op de jaarnota van uw energieleverancier.
- Wat doet mijn energieleverancier nog wanneer ik zonnepanelen krijg?
Wanneer u zonnepanelen heeft, levert uw energieleverancier u alle stroom die u extra nodig heeft. Ook wanneer u gebruik maakt van zonnepanelen heeft u een energieleverancier nodig. Die levert u namelijk stroom wanneer uw zonnepanelen geen stroom leveren of weinig stroom leveren, zoals in de nacht of in de winter. U kunt uw energieleverancier zelf kiezen. Ook wanneer u zonnepanelen heeft.
- Waarom moet ik betalen voor de zonnepanelen?
U hoeft alleen te betalen voor het gebruik van de zonnestroom. De installatie en het onderhoud is gratis. Door de bijdrage die van u gevraagd wordt, blijven er voldoende middelen over voor bijvoorbeeld onderhoud van de woningen.